Odbory Městského úřadu Větřní
Tajemník městského úřadu
jméno | agenda | telefon | |
---|---|---|---|
Bc. Radomír Sára | tajemnik@mestovetrni.cz | tajemník MěÚ | 380 731 541, 721 931 618 |
Tajemník provádí a zabezpečuje plnění těchto činností:
- Tajemník úřadu plní úkoly stanovené zákonem o obcích (§ 110 odst. 4)
- zajišťuje výkon přenesené působnosti s výjimkou věcí, které jsou zákonem svěřeny radě města nebo zvláštnímu orgánu města,
- plní úkoly uložené mu zastupitelstvem města, radou města nebo starostou,
- stanoví podle zvláštních právních předpisů 33) platy všem zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu,
- plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům města zařazeným do městského úřadu,
- vydává spisový řád, skartační řád a pracovní řád městského úřadu a další vnitřní směrnice městského úřadu, nevydává-li je rada města.
- Tajemník úřadu plní úkoly stanovené zvláštními právními předpisy, zejména plní úkoly statutárního orgánu zaměstnavatele vůči zaměstnancům úřadu a zajišťuje výkon přenesené působnosti svěřené úřadu. Tajemník plní úkoly vedoucího úřadu podle zákona 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků.
- Tajemník městského úřadu se zúčastňuje zasedání zastupitelstva města a schůzí rady města s hlasem poradním.
Odbor financí a rozpočtu
jméno | agenda | telefon | |
---|---|---|---|
Bc. Naděžda Šejdová | hospodar@mestovetrni.cz | vedoucí odboru financí a rozpočtu | 380 731 547 |
Pavlína Berková | pavlina.berkova@mestovetrni.cz | místní poplatky | 380 731 546 |
Marta Slámová | pokladna@mestovetrni.cz | pokladna | 380 731 542 |
Pavla Klabouchová | rozpocet@mestovetrni.cz | rozpočet | 380 731 543 |
Odbor provádí a zabezpečuje plnění těchto činností:
- vedení účetnictví
- zpracování účetních dokladů, zpracování státního výkaznictví, účetní evidence investičního majetku (hmotného, nehmotného, finančního)
- provádí fakturaci (vystavování faktur, zpracování došlých faktur na základě objednávek, styk s bankami a finančním úřadem)
- vedení pokladny, pokladní knihy, provádí příjem a výdej finančních částek
- vede evidenci pohledávek včetně pohledávek z pronájmu nebytových prostor
- kontroluje plnění místních poplatků, správních poplatků, pokut, nájmů z pozemků
- provádí evidenci majetku města, tvorbu inventárních seznamů
- vede dílčí evidenci smluv města
- prodává žetony na evidenci poplatků za komunální odpad
- spolupracuje s komisí RO Grantu mládeže
- vede mzdovou agendu všem zaměstnancům města
- provádí tvorbu a plnění rozpočtu města, návrhy rozpočtových změn
- provádí tvorbu rozpočtového výhledu
- připravuje závěrečný účet hospodaření města
- kontroluje správnost zaúčtování dokladů dle rozpočtové skladby
- spolupracuje s kontrolním a finančním výborem ZO
- administruje, provádí zaúčtování a kontrolu evidence přijatých a poskytnutých dotací
- provádí činnosti spojené se zajišťováním požární ochrany a spolupráce s JSDHO
- zabezpečuje plnění úkolů v oblasti ochrany obyvatel, provádí aktualizaci povodňových plánů
- provádí kontrolní činnost podle zákona o veřejné kontrole a daňového řádu
- projednává a předkládá zastupitelům ke schválení kalkulaci cen energií
- spolupracuje s advokátní kanceláří a společností pro vymáhání pohledávek na úseku vymáhacího řízení nedoplatků
Odbor výstavby, investic, správy majetku, životního prostředí a dopravy
jméno | agenda | telefon | |
---|---|---|---|
Bc. Daniela Vlášková | vystavba@mestovetrni.cz | vedoucí odboru výstavby, investic, správy majetku životního prostředí a dopravy | 380 731 548 602 561 741 |
Jaroslav Pfeferle | investice@mestovetrni.cz | investice | 380 732 444 |
Lenka Pfefrlová | majetek@mestovetrni.cz | správa majetku | 380 750 854 |
Iveta Kráková | byty@mestovetrni.cz | správa majetku | 380 750 854 |
Odbor provádí a zabezpečuje plnění těchto činností:
- evidence nemovitostí města
- územní plánování, zajištění dodržování územního plánu
- zajištění investorské činnosti staveb investovaných městem
- územní identifikace - evidence, změny a přidělování popisných čísel
- účast na stavebních řízeních v městě
- správu inženýrských sítí (veřejné osvětlení, kanalizace, vodovodní sítě v majetku města)
- správu místních komunikací
- správu a údržbu městských lesů prostřednictvím LHP
- nakládání s pozemky v majetku města
- evidenci pozemků
- evidenci a řízení OPP
- výkon přenesené působnosti na úseku výstavby, životního prostředí a dopravy
- zajišťování investorské činnosti staveb investovaných městem
- vyhotovování nájemních smluv o pronájem bytů a nebytových prostor v majetku města
- vyměřování nájemného a plateb za služby spojené s bytovým fondem
- evidence nedoplatků nájemného
- vedení pasportů bytů a evidenci údržby bytů
- vyřizování stížností a podnětů nájemníků městských bytů
- zajišťování podkladů pro roční vyúčtování nájemného z městských bytů a nebytových prostor
- odečty vodoměrů, elektroměrů a měřičů tepla na patách domů, kontrola dle faktur
- evidence hrobů a hrobových míst - pronájmy a vybírání poplatků
- spolupracuje s bytovou komisí o návrzích na přidělení městských bytů
- připravuje pro radu města návrhy na přidělení nebytových prostor
- vypracovává podklady k žádostem o poskytování dávek státní sociální podpory
- spolupracuje s komisí RO pro publikační a dokumentační činnost
- zajišťuje správu odpadového hospodářství v městě
- připravuje podklady k návrhům týkajícím se vymáhacího řízení a vystěhování z bytů spolupracuje s advokátní kanceláří a společností pro vymáhání pohledávek na úseku vymáhacího řízení nedoplatků z bytů a vystěhování z městských bytů
Odbor vnitřních věcí a sociálních služeb
jméno | agenda | telefon | |
---|---|---|---|
Bc. Kateřina Šustrová | matrika@mestovetrni.cz | vedoucí odboru vnitřních věcí a sociálních služeb | 380 731 544 |
Lenka Homerová | podatelna@mestovetrni.cz | podatelna a evidence obyvatel | 380 731 545 |
Drahomíra Jurašová | tp@mestovetrni.cz | terénní pracovník, zástup za MD | 606 071 181 |
Odbor provádí a zabezpečuje plnění těchto činností:
- v rámci výkonu státní správy provádí správní řízení na úseku sociálních služeb
- vede evidenci žadatelů o sociální výpomoc, sepisuje návrhy na přidělování finanční výpomoci, přidělení bytů zvláštního určení
- zabezpečuje pomoc při řešení problémů dětí a rodin
- řídí pečovatelskou službu v městě
- řídí terénního pracovníka
- spolupracuje s komisí RO Klubem důchodců
- vede kompletní matriční agendu pro matriční obvod Větřní
- provádí vidimaci listin a legalizaci podpisů
- organizuje svatby
- provádí organizování činností na úseku občanských záležitostí (výročí a přání starým občanům města, vánoční nadílky dětí v dětských domovech, domovech důchodců a osamělým občanům města)
- vydává ověřené výpisy prostřednictvím systému CzechPOINT
- provádí autorizované konverze dokumentů podle platných právních předpisů, vede evidenci provedených konverzí
- provádí státní správu na úseku evidence obyvatel
- zabezpečuje podatelnu města v souladu se spisovým řádem (evidence došlých a odeslaných písemností, evidence poštovních a kolkových známek)
- zajišťuje příjem a odesílání pošty jak v písemné formě tak i prostřednictvím elektronické spisové služby a provádí konverzi dokumentů
- vede evidenci přestupků
- zabezpečuje vyřizování posudků dle požadavků Policie ČR a soudů
- zabezpečuje vedení archivu města podle zákona o archivnictví a spisové službě eviduje datové zprávy doručené prostřednictvím datové schránky města a předává je k vyřízení odborům
Úřední hodiny MěÚ pro veřejnost
Se souhlasem Rady města Větřní z 12. schůze RO dne 16. 3. 2009, usnesení č. 080/2009, městský úřad Větřní stanovil od 1. 5. 2009 dny pro veřejnost následovně:den | dopoledne | odpoledne |
---|---|---|
Pondělí | 7:00-11:15 | 11:45-17:00 |
Středa | 7:00-11:15 | 11:45-17:00 |
Pátek | 7:00-12:00 |
Po dobu neveřejné pracovní doby bude městský úřad pro veřejnost uzavřen.
den | dopoledne | odpoledne |
---|---|---|
Úterý | 7:00-11:00 | 12:00-15:30 |
Čtvrtek | 7:00-11:00 | 12:00-15:30 |